Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 17, 2010

~ MiSS 26? ~



I'm turning 26 today! =) Yup! Aku berkongsi bulan yg sama dengan umiku... Just selang 2 hari je.. hehe..

Semoga aku b'tambah matang (walaupn agak susah nk harapkan benda nih! huhu..) dan menjadi seorang anak, kakak, tunang, kawan, boss, pekerja, dll yg sebaiknya... Aminnn... =)

Erm... Ada beberapa orang yg dok b'tanya ape plan birthday aku tahun ni.... Dapat hadiah apa... Sesungguhnya harapanku adalah seperti gambar di bawah...


-
-
-
-
-


Bolehkah uolls? huhu... harapan ler... ;p




Ops! uolls... Mungkinkah ini bufday aku yang t'akhir bergelar 'Cik'? (^_~)v


p/s: Happy Beautiful Birthday juga kepada JarJar yang b'kongsi hari lahir denganku... =)






5 comments:

sk said...

happy birthday to u!! :D

jarjar said...

hehe..happy bday dear!! hope u'll have a blast on ur bday!!

yup..saya mmg sgt teruja kalau berjumpa org yg lahir pd tarikh yg sama...hehehe :)

BuNGaKRiSTaL said...

sk: TQ dear.. :)

jarjar: TQ... actually dah 26 tahun hidup ni blum pernah jumpa org yg sama tarikh lahir ngan saya lagi... kalo ada pn, mesti yg 16hb or 18hb yang ramai... :)

jarjar said...

yeayy..now dah jumpa kan? hehe :)

ally said...

happy besday dear!