Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 15, 2010

~HaPPy BiRTHDaY... Queen of my heart!~

Hari ni birthday umi aku... Dari setahun ke setahun makin b'tambah usia nya... Tapi umi masih tak b'henti b'tungkus-lumus untuk kami sekeluarga.. Kadang2 aku kesian sangat dengan umi... Penat melayan kerenah suami dan anak2... Bagi aku sebagai seorang anak, aku akui masih ada kekurangan dalam menghargai umi dengan sebaiknya...

Tahun depan, insyaallah aku bakal b'gelar isteri kepada seseorang yang aku cintai... Jauh di sudut hati aku, t'detik kebimbangan... Adakah aku mampu terus memenuhi segala impian umi dan abah? Adakah si dia, sang suami akan melayan mereka tanpa sedikit pn perasaan b'belah bahagi? Sebagai mana abah aku melayan ibu mertuanya sekarang.. Sikit pn aku x rasa ada kekurangan... Malah aku lihat abah lebih m'beri perhatian kepada uwan tatkala umiku kepenatan kerana tugas sehariannya...

Masa depan... Sesuatu yang sukar diramalkan... Sesuatu yang kadang2 aku rasa menakutkan... Tapi apalah daya aku untuk melawan takdir jika apa yang bakal b'laku 'telah t'surat...


Pagi tadi aku sempat, mengucapkan selamat hari lahir pada umi sebelum aku keluar rumah... Sambil mencium pipi umi seperti biasa... Aku hulurkan hadiah yang x seberapa buat umi... Semoga umi gembira selalu... Dan menempuhi hari2 yang mendatang dengan lebih gembira... =)



nota: sori uolls.. tah nape rasa emo plak pagi ni... jenuh cover airmata sambil menaip post nih! x pasal2 suspend plak my staff tgk boss sayu je kn... huhu...






No comments: