Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 12, 2010

~CouSiN's WeDDiNG~

6 Mac 2010 hari tu aku and family bz untuk menjayakan majlis perkahwinan cousin aku... Oleh kerana cousin aku ni dah xde ayah (abang kpd mak aku) dan mak die pulak x berapa nak sihat... So, kami sedara-mara ni ler yg banyak membantu segala persiapan ni.. Banyak jugak benda yang dapat aku belajar sepanjang mengadakan persiapan majlis cousin aku ni... Banyak benda2 remeh yang sebenarnya perlu kita take note... Dari doorgift, vendor pelamin & baju, etc... Uolls bayangkn bole plak 'pak andam' die tu tukar warna pelamin saat2 akhir... Baju pn sama.. Mujur ler x banyak sgt lari.. Kalo x, mmg aku hasut je die x payah bayar... huhu... (ye, saya mmg sgt kejam dlm hal2 t'tentu... ;p)



- bersama cousins yang lain -

Aku rasa, kalo aku kat tempat die, mesti aku dah jadi bridezilla habis dah masa tu... huhu... Tapi ape2 pn, aku harap aku dapat wat segalanya dengan sebaik mungkin untuk majlis aku nanti... Insyaallah.. Juga aku doakan yang terbaik untuk semua juga untuk kamu, all B2B out there... =)


No comments: