Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 1, 2010

yeay!

yeay! uolls.. akhirnye aku berjaya m'buat keputusan setelah m'dapat restu (cewah!) dari bonda dan en.tunang aku... so, aku telah memilih warna ini untuk majlis resepsi nnt... lavender, tiffany & white!


majlis akad nikah nnt maintain dengan dominan white & a little bit green... so, slepas ni keje2 untuk m'buat pilihan akan m'jadi lebih senang coz dah ada tetapan warna...


ops! by da way... aku lupa untuk meng'hapdet'kan tentang satu perkara penting ini... tarikh majlis juga telah di tetapkan 1 januari 2011 (bagi pihak aku).. tahun depan uolls! tp... bunyi je tahun depan... preparation nyer, sama je macam kawin tahun ni... huhu... lajak sehari je pn dari 2010, x m'beri kesan besar sgt... :)
cuma, abah aku masih belum m'berikan kata putus sama ada akad nikah dan resepsi tu nnt akan diadakan pada hari yang sama atau sebaliknya... so... harap2 x lama sgt ler nk tunggu kata putus tuh... (^_~)v

6 comments:

cikTari said...

wah, tahniah sebab sudah ada tarikh..

diriku tak tau le bila.. huhu

BuNGaKRiSTaL said...

ait.. hari tu bukan dah ada post yg kata dlm bln 10 ke? erm... :)

cikTari said...

belum ada kata putus le.. haishhh..

supersepet© said...

omaigod..same ngan my reception theme for groom's side..hehe taste kite same la yunk..;p maybe cos tiffany blue is in now aite?:)

BuNGaKRiSTaL said...

alfazira: same thing yg t'detik dlm hati saya msa tgk kat blog awk.. memula ingatkn sama theme ngan reception belah awak... rupanyer groom's side... anyway, thanks 4 drop in... :)

Riena said...

say apunya wedding nti gmbr bawah tu ijau...
cantik kan?