Monday, January 25, 2010

~ Wedding Theme... lagik? ~

Uolls... aku tgh pening skrg nih... tiba2 hari ni aku b'belah bahagi utk memilih theme utk resepsi nnt... huhu... (sungguh x tetap pendiriannyer aku!)

Tiba2 rasa hatiku mcm nk kaler lavender & tiffany plak... camane ni? and of course main kaler nyer adalah termasuk white skali... itu satu2 nyer kaler idaman aku yg x berubah... hihi...






sebelum ni aku decide utk resepsiku warna oren dan hijau... sebab aku rasa agak ceria je bila tgk kaler2 nih!







so... ada sape2 yang bole bantu, tolong aku? huhu...






3 comments:

Haliza said...

mmg slalu mcm tu pun.
tengok color semua lawa²kan?
hehe..

NahWaL said...

takmo oren! hu. cop! u buat majlis kat mana? if dekat rumah, takmo oren. nanti dah panas, orang tengok baju wana oren lagi panas. hu. kat umah lawa wana biru ke apatah. hijau takmo? hihi

try blue purple. sangat kelas!

BuNGaKRiSTaL said...

nahwal: majlis resepsi insyallah wat kat dewan... erm.. tu ler... still b'fikir2 lg ni.. :)

haliza: saya mmg jenis rambang mata... susah nk wat pilihan... tu yg payah tu... huhu...