Lilypie Second Birthday tickers

Monday, September 28, 2009

Bertunang, jadi tunang.... Kalo merisik? (" ,)?

26 September 2009

Keluarga bakal en.tunang aku datang merisik... Beberapa hari sebelum tu aku agak nervous gak... Huhu... Padahal bukan x pernah jumpa pn ngan family dia... (^_~)


So, ini ler cincin merisik yang die bagi tu... Gambar x brape nak ok... Maklum ler guna kamera handphone jer... Kameraku kn nan ado setelah dicuri oleh pencuri yang keji itu... Kira bole ler kn?

Beberapa hari sebelum tu, aku ngan si dia dok wat lawak pasal panggilan kitorg dalam masa 2 minggu ni... "Nnt nak kenalkan camane ekk.. Kalo dah tunang, ni tunang saya.... Tapi kalo merisik jer? Ni risik saya? ke jadi kerisik plak nnt..." huhu... Kelakar!

Erm... Tinggal lagi 12 hari lagi... Tetiba rasa mcm x cukup2nyer masa yang ada... huhu... Hantaran pn semua dah beres... Tinggal kek2 dan sireh aje yg nak kna prepare last minute nnt... Di bawah ni aku upload skit antara gambar hantaran aku... Jangan ckp aku x ikhlas nk upload aa... Cuma kna tunggu lpas 10 oktober nanti baru bole clearkn gambar tu... Kira dpt bayang2 dulu ler... Jangan marah aaa.... (baca dengan nada 'pendekar bujang lapok') huhu... chow!


















-

No comments: